Saturday 20 September 2008

စာေရးသူအမွာ

ကြ်န္ေတာ္ဟာ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ။ စာေပခ်စ္ျမတ္ႏုိးသူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ ႏုိင္ငံေရး သမားတစ္ဦးလည္းမဟုတ္ပါ။ သို႕ေပမဲ့ ကိုယ့္ႏုိင္ငံဘယ္ေပၚလဆီနဲ႕သြားေနတယ္ဆိုတာေတြကိုေတာ ့မ်က္ေျခ မျပတ္ေစာင့္ၾကည္႕ ေနပါတယ္။ ဘယ္သူ႕ကိုမွလည္းမမုန္းပါ။ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တဲ႕ တိုင္းျပည္ကိုဖ်က္မဲ႕ သူဆိုရင္ ေတာ႕ မုန္းပါတယ္။ ကိုယ့္အမ်ိဳး၊ဘာသာ၊သာသနာကိုထိပါးလာရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ တက္စြမ္းသမွ် ခုခံတိုက္ ခိုက္သြားဖိုရာေနာက္မတြန္႕ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ့တစ္ခုတင္မယ္တင္မယ္နဲ႕ စိတ္ကူးေပၚခဲ႕တာၾကာပါျပီ။ ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္စက္တင္ဘာေလာက္ကတည္းကစိတ္ကူးေပၚခဲ႕တာပါ။ ဒီဘေလာ့မွာေရးမဲ့အေၾကာင္း အရာ ေတြကို အတက္ႏႈိင္ဆံုးမွန္ကန္ျမန္ဆန္စြာေဆာင္႐ြက္ဖို႕ရည္႐ြယ္ထားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ရင္ထဲကခံစားခ်က္ေတြကို ဒီဘေလာ့ထဲမွာခ်ေရးထားတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕လြတ္လပ္စြာ သေဘာထားကြဲလြဲႏုိင္ပါတယ္။ လြတ္လပ္စြာေ၀ဖန္ ေျပာဆိုႏိႈင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္မွာပုဂၢိဳလ္စြဲ၊ပါတီအဖြဲ႕အစည္းစြဲ မ႐ွိပါဘူး။ အမွန္ကိုအမွန္အ တိုင္းေရးမွာပါ။လြတ္လပ္စြာေတြးျပီးလြတ္လပ္စြာေရးမွာပါ။ဒါဟာလူသားတိုင္းရဲ႕ေမြးရာပါအခြင့္အေရးပါ။ အျပဳ သေဘာနဲ႕ေ၀ဖန္အၾကံေပးၾကဖို႕လည္းေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။ ဒီဘေလာ့ျဖစ္ေျမာက္ေရးအတြက္၀ိုင္း၀န္းပံ့ပိုးေပးသည့္သူငယ္ခ်င္း၊ညီငယ္၊ညီမငယ္မ်ားအားလံုးႏွင့္ စာဖတ္ပရိတ္သတ္မ်ားအားလံုးအား အထူးေက်းဇူးတင္လွ်က္...

မင္းႏုိင္

No comments: